Η χρήση των Τ.Π.Ε. από το Διευθυντή της σχολικής μονάδας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στην εκπαιδευτική διαδικασία και στη διοίκηση της σχολικής μονάδας

Θωμαή Δαδαμόγια, Νηπιαγωγός Ειδικής Αγωγής MEd
Τριαντάφυλλος Οικονόμου, Δάσκαλος μέλος Δ.Ο.Ε
Κωνσταντίνος Β. Σαχινίδης, Μεταπτυχιακός Φοιτητής, ΤΕΠΑΕΣ Πανεπιστημίου Ρόδου

Στόχος της έρευνας αυτής είναι να διερευνήσει τη χρήση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας από τους Διευθυντές των σχολείων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης τόσο σε επίπεδο εκπαιδευτικής διαδικασίας όσο και σε επίπεδο διαχείρισης -διοίκησης της σχολικής μονάδας.
Η παρούσα έρευνα ασχολείται με τον τρόπο δράσης του διευθυντή του δημοτικού σχολείου, καθώς αυτός κατέχει διπλή ιδιότητα: αυτή του εκπαιδευτικού, αλλά και του υπεύθυνου για τη διαχείριση και διοίκηση ολόκληρης της σχολικής μονάδας. Αυτός έχει την ευθύνη για την ποιοτική αναβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας που συντελείται στην εκπαιδευτική μονάδα, της οποίας είναι υπεύθυνος, αλλά και της προσαρμογής, ή όχι, του σχολείου στα νέα δεδομένα. Επίσης, οι πεποιθήσεις και ο τρόπος δράσης του είναι καίριας σημασίας για τη γενικότερη πολιτική λειτουργίας που υιοθετεί το σχολείο του οποίου προΐσταται.
Στην παρούσα μελέτη γίνεται, αρχικά, μια εισαγωγή για το ρόλο του διευθυντή στα πλαίσια των νέων σχολικών συνθηκών, ενώ, στη συνέχεια, περιγράφονται οι στόχοι της έρευνας, το δείγμα, η μεθοδολογία, τα μέσα συλλογής δεδομένων και τα ερευνητικά αποτελέσματα. Τέλος, παρουσιάζονται τα γενικά συμπεράσματα και γίνονται κάποιες προτάσεις για μελλοντικές έρευνες.

Η μελέτη σε μορφή doc(180kb) εδώ

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s