Ο προγραμματισμός στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και στην Προσχολική ηλικία

ΔΗΜΗΤΡΑ ΠΟΥΛΟΥ, Πτυχιακή Εργασία

Η εισαγωγή στο σχολείο των νέων τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας, είναι πλέον αναγκαιότητα. Στόχος πρέπει να είναι αφενός η εξοικείωση των μαθητών και των εκπαιδευτικών με τη χρήση τους και αφετέρου η αξιοποίησή τους στη διαδικασία της μάθησης. Σε αυτήν την πτυχιακή εργασία αναλύεται η αναγκαιότητα εισαγωγής της πληροφορικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση όπως και σε όλες τις άλλες βαθμίδες της εκπαίδευσης και αυτό θα συμβάλλει στη βελτίωση της ποιότητας της εκπαίδευσης, με σημείο εκκίνησης την προσχολική αγωγή. Οι προσεγγίσεις συγκροτούνται με βάση θεωρητικά μοντέλα, εμπειρικές μελέτες σχετικά με τις στάσεις δασκάλων και μαθητών απέναντι στην εισαγωγή και χρήση των τεχνολογιών, απέναντι σε συγκεκριμένα θέματα και γνωστικά αντικείμενα, τεχνικές και τεχνολογικές προτάσεις για την εισαγωγή των τεχνολογιών της πληροφορικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, αξιολόγηση σχετικού εκπαιδευτικού λογισμικού.

Η εργασία σε μορφή pdf(1.6 Mb) εδώ

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s