Το Διαδίκτυο ως Εργαλείο Διδασκαλίας των Μαθηματικών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Παπαδόπουλος Κωνσταντίνος, Πτυχιούχος Μαθηματικός Α.Π.Θ [Μεταπτυχιακή Διπλωματική εργασία]

Το Διαδίκτυο και η τεράστια ανάπτυξη του, προσέδωσε απρόσμενη ώθηση σ’ όλες τις ανθρώπινες δραστηριότητες, ιδιαίτερα στις επιστήμες και στα Μαθηματικά. Ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη της εκπαίδευσης και των Μαθηματικών, δεν μπορεί να γίνει χωρίς να ληφθεί υπ’ όψη το Διαδίκτυο.
Παρουσιάζονται σ’ αυτή την εργασία οι υποδομές και η πορεία ανάπτυξης του Διαδικτύου. Δίνονται τα βασικά Μαθηματικά Λογισμικά
και παρουσιάζονται μέσα από συγκεκριμένα παραδείγματα εφαρμογών τους, σημαντικές έννοιες από το Μαθηματικό κόσμο της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Γίνεται αναφορά στο λεγόμενο ¨Ψηφιακό Σχολείο¨ και στην πολύπλευρη κοινωνική Δικτύωση. Τέλος παρουσιάζονται συγκεκριμένα
συμπεράσματα για το χώρο της Ελληνικής Μαθηματικής Εκπαίδευσης, παίρνοντας υπόψη την αντίστοιχη διεθνή εμπειρία.

Η εργασία σε μορφή pdf(1.5 Mb) εδώ

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s