Τεχνολογίες και Εκπαιδευτική Καινοτομία

Ιατροπούλου Ράνια, Νηπιαγωγός, Κάτοχος Master «Προγραμματισμός Αγωγής και Εκπαίδευσης στην Πρώτη Παιδική Ηλικία»

Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται στην χώρα μας αύξηση της χρήσης των Νέων Τεχνολογιών στην εκπαίδευση. Ποια όμως χαρακτηριστικά των υπολογιστών επιδιώκουμε να αξιοποιήσουμε, ώστε να έχουμε καλύτερα αποτελέσματα στις πρακτικές της διδασκαλίας και της μάθησης; Γιατί η μέχρι τώρα χρήση της τεχνολογίας στα σχολεία δεν κατάφερε να βελτιώσει τις επιδόσεις των μαθητών και να επιφέρει αλλαγές στην καθημερινή πρακτική της τάξης;
Η παρούσα εργασία προσπαθεί να απαντήσει σε αυτούς τους προβληματισμούς, κάνοντας μια ιστορική αναδρομή στο χώρο της εκπαίδευσης γενικότερα, προσεγγίζοντας όμως και το νηπιαγωγείο και επισημαίνοντας το ρόλο του εκπαιδευτικού μέσα στο νέο περιβάλλον.

Η εργασία είναι διαθέσιμη σε μορφή pdf (700 Kb) εδώ.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s