Penzu…δημιουργήστε το προσωπικό διαδικτυακό σας ημερολόγιο!

penzu_free

Αν έχετε τη διάθεση να τηρείτε ημερολόγιο σημειώσεων και καθημερινής καταγραφής ιδεών, προσωπικών σκέψεων ή εμπειριών, το Penzu είναι μια δωρεάν web-based υπηρεσία απλή και εύκολη στη χρήση που αξίζει να της ρίξετε μια ματιά. Λειτουργικά μοιάζει σαν να γράφετε σε χαρτί τετραδίου με γραμμές, αποθηκεύει αυτόματα κάθε τι που καταχωρείτε, μπορείτε να εκτυπώσετε, να προσθέτετε φωτογραφίες και να κάνετε εύκολα αναζητήσεις. Έχετε τη δυνατότητα να διατηρήσετε τα όσα γράφετε μόνο για προσωπική σας χρήση, ενώ, αν το επιθυμείτε, μπορείτε να τα μοιραστείτε με άλλους. Η απλή έκδοση του Penzu είναι δωρεάν και απλώς πρέπει να εγγραφείτε. Η έκδοση pro στοιχίζει 19 δολάρια το χρόνο και περιέχει περισσότερες δυνατότητες επεξεργασίας – μορφοποίησης των κειμένων σας.

classroom_logo2Στην εκπαιδευτική διαδικασία (penzu classroom – είναι κάπως ακριβό και στοιχίζει 49$ το χρόνο) μπορεί να χρησιμοποιηθεί ατομικά τόσο από τον εκπαιδευτικό όσο και από το μαθητή αλλά μπορεί ταυτόχρονα να γίνει και ένα θαυμάσιο αλληλεπιδραστικό εργαλείο.
Χωρίς κόπο μπορεί να μετατραπεί από τον εκπαιδευτικό σε ένα ισχυρό εργαλείο δημιουργίας μαθησιακού υλικού και εργασιών, μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως εργαλείο εφαρμογής των γνώσεων, επέκτασης των δραστηριοτήτων, αξιολογικό και μεταγνωστικό εργαλείο αλλά και ως ψηφιακό portfolio.
Οι μαθητές μπορούν να το χρησιμοποιήσουν ως μαθησιακό ημερολόγιο, για την αβίαστη καταγραφή των εμπειριών, των σκέψεων και των προβληματισμών που μπορεί να αναδειχθούν από την καθημερινή μαθησιακή τους δραστηριότητα και όχι μόνο. Έτσι μπορούν οι ίδιοι οι μαθητές να παράξουν γραπτό λόγο, να ανατροφοδοτούν με τη νέα γνώση τα κείμενα τους και να ανασχεδιάζουν τη μορφή τους. Τέλος μπορούν να διαμοιράσουν μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου την ολοκληρωμένη εργασία τους στους συμμαθητές τους, να την εκτυπώσουν ή να τη χρησιμοποιήσουν στην εφημερίδα – περιοδικό της τάξης.
Και… το penzu μπορεί άριστα να αξιοποιηθεί ως ηλεκτρονικό περιοδικό τόσο του εκπαιδευτικού όσο και των μαθητών της τάξης. Ο εκπαιδευτικός μπορεί να δημοσιεύσει άρθρα της ερευνητικής του δραστηριότητας ή υλικό των μαθημάτων που διδάσκει. Οι μαθητές μπορούν, αξιοποιώντας τη δυνατότητα συνεργασίας ως μέλη μιας ομάδας με κοινούς μαθησιακούς στόχους, να δημοσιοποιήσουν τις δραστηριότητές τους κάτι το οποίο έχει αποδειχθεί ότι λειτουργεί θετικά στην επίτευξη των στόχων. Ο εκπαιδευτικός είναι ο διαχειριστής του ηλεκτρονικού περιοδικού ενώ μπορεί να ορίζει τους μαθητές ως αρχισυντάκτες ή απλούς συντάκτες άρθρων και ειδήσεων. Το ηλεκτρονικό περιοδικό μπορεί να είναι ένα μεμονωμένο έργο ή να εκδίδεται σε όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους. Μπορεί να εστιάζει σε ένα θέμα ή μπορεί τα θέματά του να αλλάζουν για κάθε τεύχος του. Μπορεί επίσης να έχει αφιερώματα και έκτακτες εκδόσεις. Ανάλογα με την ηλικία και την ωριμότητα των μαθητών, οι εκπαιδευτικοί μπορούν να επιλέγουν το βαθμό ελευθερίας που θα έχουν οι μαθητές στη διαδικασία δημιουργίας της ηλεκτρονικής έκδοσης, καθώς επίσης και το βαθμό πολυπλοκότητας που θα τη χαρακτηρίζει. Συνδέοντας τα θέματα των άρθρων με το πρόγραμμα της διδασκαλίας, το ηλεκτρονικό περιοδικό θα μπορούσε επίσης να χρησιμοποιηθεί σαν ένα κοινό, συνεργατικό εργαλείο στα πλαίσια υλοποίησης των μαθησιακών υποχρεώσεων.

  • Κάντε μια δοκιμή εδώ.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s