3η Κυριακή Ιουνίου – Παγκόσμια Ημέρα του Πατέρα

6a00d93552627-4e

Δεν μπορώ να σκεφτώ καμιά άλλη ανάγκη στην παιδική ηλικία τόσο δυνατή όσο η πατρική παρουσία [Sigmund Freud]

Δικτυογραφία:

  • Γιορτή του πατέρα [wikipedia]

Βιβλιογραφία:

  • Ο πατέρας σου, αυτός ο ήρωας [Didier Tronchet]
    «Με τρόμο βλέπω να πλησιάζει εκείνη η καταραμένη μέρα, που θα καταλάβεις ότι είμαι πολύ μέτριος σκιέρ, άθλιος κολυμβητής, ασήμαντος ποδοσφαιριστής της Κυριακής και το χειρότερο, εντελώς συνηθισμένος πατέρας. Στα έξι σου χρόνια, ο θαυμασμός σου για μένα βρίσκεται στο απόγειό του και όπου να ‘ναι έρχεται η ώρα της παρακμής, που τόσο φοβάμαι…» [Σύγχρονοι Ορίζοντες, 2010]
  • Μια ζέβρα που την έλεγαν Βούλα, Ελένη Σβορώνου: Ποιος είναι ο μπαμπάς μου; Γιατί όλα τα παιδιά έχουν μπαμπά κι εγώ δεν ξέρω ποιος είναι ο δικός μου; Τι είναι ομορφιά; Είμαι όμορφος; Τι κάνω όταν με κοροϊδεύουν στο σχολείο; Η Βούλα η Ζέβρα έχει τις απαντήσεις! Απολαύστε την, αμφισβητήστε την, προτείνετε τις δικές σας απαντήσεις.

Σχολιάστε

