Διαδίκτυο (Internet) και μάθηση: Οι στρατηγικές για την «πλοήγηση» και η διδακτική τους αξία

Ιωάννης Ι. Κεκές, Πανεπιστήμιο Αθηνών
Ηρώ Μυλωνάκου – Κεκέ, Παιδαγωγικό Ινστιτούτο

Σε αυτή την εργασία διερευνάται το πρόβλημα της διδακτικής αξιοποίησης του διαδικτύου. Εξετάζεται ιδιαίτερα η διδακτική αξία και η επικοινωνιακή αποτελεσματικότητα των πηγών πληροφόρησης που βρίσκονται διάσπαρτες σε αυτό, ιδιαίτερα σε σχέση με την ατομική μάθηση. Ενδιαφέρει ακόμη ο προσδιορισμός των σημαντικότερων από τις τακτικές που χρησιμοποιούνται για την πλοήγηση στο διαδίκτυο από τους μαθητές αλλά και τους εκπαιδευτικούς.

Η εργασία είναι διαθέσιμη  εδώ.»

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s